LOGIN  .  SIGNUP   .  REWARDS   .  PRIZE WHEEL   .  RC STORE   .  SUPPORT 
HOME / MESSAGE BOARDS / GENERAL DISCUSSIONS

General Discussions

Signup   Message Boards Home   Newest Posts   My Favorite Boards   My Threads
Page 1 of 1
Signup or Login to Post
Malwarebytes
 
CJ  posted on Jan 18, 2018 9:07:40 AM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to CJ
ELITE
I Would ASSUME this has been previously mentioned, but tbh I'm to lazy to search for it :/
So I just updated my Malwarebytes definitions after a month of not doing so and did a scan after

turns out All CH Trainers are now being labeled as "RiskWare.Gamehack"
Like, I love MB, but holy hell are they starting to get on my damn nerves

If this has been mentioned before, just merge or delete the thread.
Thanks.

 
Taurusplopp  posted on Jan 18, 2018 9:10:55 AM - Report post

Site Support
Send a message to Taurusplopp
SITE SUPPORT
Look on the bright side as MBAM finally does something right: The software flags our trainers as a Gamehack and exactly what it is.

Good job Malwarebytes

 
CJ  posted on Jan 18, 2018 9:12:12 AM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to CJ
ELITE
lol I guess that makes sense.
didn't think about it like that actually

but still annoying regardless

 
PWizard  posted on Jan 18, 2018 11:01:06 AM - Report post

Founder
Send a message to PWizard
FOUNDER
You have to contact them and ask them to remove the false positives.
 
CJ  posted on Jan 18, 2018 5:23:28 PM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to CJ
ELITE
quote:
originally posted by PWizard

You have to contact them and ask them to remove the false positives.

Yeah not gonna happen.

I contacted them a few months ago because they flag Advanced System Care also and they are stubborn about such things.

 
PWizard  posted on Jan 18, 2018 6:09:21 PM - Report post

Founder
Send a message to PWizard
FOUNDER
quote:
originally posted by CJ

quote:
originally posted by PWizard

You have to contact them and ask them to remove the false positives.

Yeah not gonna happen.

I contacted them a few months ago because they flag Advanced System Care also and they are stubborn about such things.

They have always removed the false positives from our site and trainers when asked on their forums or through support.

 
Dave3d  posted on Jan 19, 2018 4:48:56 AM - Report post


Send a message to Dave3d
INACTIVE
They 'should' have a qa that does testing once in a while, but this many games, with this many updates, makes it hard for just 1 person to get on top of it, kind of like the CH employee's.
 
FlowBombah  posted on Jan 19, 2018 8:31:09 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to FlowBombah
MEMBER
I just turn Malwarebytes off when I'm using trainers, yes I am aware its risky due to the fact that you could have something legit bad on your computer in some other location, and perhaps it is a bit stupid of me but it works... However for the two reasons stated I do not recommend this.

[Edited by FlowBombah, 1/19/2018 8:31:42 AM]

Page 1 of 1
  Post Reply
 
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 2:34:07 PM
Cheat Happens Premium
 
* Access PC trainers and exclusive content
* Updated game trainers and cheats daily
* Get notified when new cheats are added
* Request which games get new trainers
* Priority support with any problem
Message Board Moderators
TaurusploppTaurusplopp
Neo7
Neo7
KingEliKingEli
CyPHeR369CyPHeR369
DragonStryderDragonStr..
Important Board Topics
Trending Topics