LOGIN  .  SIGNUP   .  SUPPORT 
HOME / PC CHEATS & TRAINERS / WARHAMMER 40K: DAWN OF WAR 2 / MESSAGE BOARD / WHAT SHOULD BE IN IT?

Warhammer 40k: Dawn of War 2

Warhammer 40k: Dawn of War 2 Trainer, Cheats for PC

Message Board for PC version

Signup   Message Boards Home   Newest Posts   My Favorite Boards   My Threads
Page 2 of 3   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
what should be in it?
 
pop33  posted on Aug 17, 2008 6:25:58 AM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to pop33
ELITE
i can get much more dummer, i just cant see the reason
and yes the main races(orcs, humanz, chaos, spacemarines and eldar) must be present, and i guess every addon race will have a minor role(tau, necron and etc) but im almost positive that space battles would be a big minus for DoW universe
its all about brutal planet conquerment, and if such a system is in the game they might as well announce it, it would help a lot in the advertisement.
 
Aidan-Pryde  posted on Aug 18, 2008 8:06:50 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to Aidan-Pryde
ELITE
I know that Tyranids come.
Cause the Makers, said that they havent add them to DOW1.

Cause the graphic was not good enough.
So they want to add them in DOW2

 
pop33  posted on Aug 18, 2008 12:27:36 PM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to pop33
ELITE
hmm u mean tyranids ere pre-planned by devs
but they didnt work it out for the first game
so fans made them
and now they're officially in the second part?
well thats realistic enough thanx.
 
thug0982  posted on Aug 19, 2008 2:03:10 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to thug0982
ELITE
quote:
originally posted by pop33

i can get much more dummer, i just cant see the reason
and yes the main races(orcs, humanz, chaos, spacemarines and eldar) must be present, and i guess every addon race will have a minor role(tau, necron and etc) but im almost positive that space battles would be a big minus for DoW universe
its all about brutal planet conquerment, and if such a system is in the game they might as well announce it, it would help a lot in the advertisement.

i know that but i think that the space battles should be like wen they try to land on the planet but they colide with a diffrent army

 
Storm130  posted on Aug 19, 2008 9:38:29 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to Storm130
ELITE
quote:
originally posted by pop33

wait wait DoW without space marines? now THAT would be a mistake of cuz, we still dont know for sure but...

I was on about the Tyranids lol i know they're gunna be puttin in Space Marines and Eldars cuz Dawn of War without them just wouldnt be Dawn of War lol
But yeah they havent finalized whether they're gunna put in Chaos, all they've shown is the Space Marines, Eldar and Orks, if you actually watch the teasers and the interviews on the webisites you will see that lol...but as i said subraces would be awsome as well to give each race a different look set of core infantry etc make the battles more colourful

 
pop33  posted on Aug 19, 2008 12:06:18 PM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to pop33
ELITE
i gotta agree with sub-races, remember dark crusad,e the tau race, they had those dino-things, kroot i think, was a nice option.

and about chaos
i think they're just trying to make the race a little more different that their absolute clone space amrines. i mean, they just have magic powered vehicles, a little different builders i think, and blood over their armor, its all the same in other aspects.

 
Storm130  posted on Aug 20, 2008 5:44:46 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to Storm130
ELITE
quote:
originally posted by pop33

i gotta agree with sub-races, remember dark crusad,e the tau race, they had those dino-things, kroot i think, was a nice option.

and about chaos
i think they're just trying to make the race a little more different that their absolute clone space amrines. i mean, they just have magic powered vehicles, a little different builders i think, and blood over their armor, its all the same in other aspects.

Yeah i agree, so it would be nice to see a different approach for instance maybe (using the subrace idea) give them the option to be led by a Chaos lord who prefers to use infantry giving the army infantry bonuses and bonus troops
then a sorta daemon lord who focuses on obviously the daemon side of the Chaos army giving them different core units and vehicles (which could easily just be huge daemons)

and yeah thats one thing that made me like the tau race because it meant that atleast 50% of the battles could be fought with different units, but i would like to see more than 2 sub races

 
Aidan-Pryde  posted on Aug 24, 2008 4:33:15 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to Aidan-Pryde
ELITE
So i have looked for Informations about Dawn of War 2.
And on FilePlanet, i have read.
That they put in all Races that are currently in.
And new ones, i only know of Tyranids.
And i found a Video from them on Fileplanet.
gotta download it later
Page 2 of 3   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
  Post Reply
Go to page: 1  2  3 
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 1:40:09 AM
Promo Codes
 
Game Review
Latest Trainer
• Unlimited Requisition
• Power
• Faction Resource
+ 7 more options
  Show all Cheats & Trainers
Latest Wallpaper
1024 x 768
• 1152 x 600
1280 x 960
• 1280 x 1024
1600 x 1200
• 1920 x 1200
Wallpaper #1 of 2   Show All