LOGIN  .  SIGNUP   .  SUPPORT 
HOME / PC CHEATS & TRAINERS / FALLOUT 4 / MESSAGE BOARD / STEALTH BOY

Fallout 4 Discussion

Fallout 4 Trainer

Message Board for PC version

Signup   Message Boards Home   Newest Posts   My Favorite Boards   My Threads
Page 1 of 1
Signup or Login to Post
Stealth boy
 
awakendjay  posted on Nov 12, 2015 9:14:48 AM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to awakendjay
ELITE
Can someone tell me how to find the Device that turns the character invisible?

How do i find it via console command?

or what's the item id code

 
Brewdog  posted on Nov 16, 2015 10:32:41 PM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to Brewdog
ELITE
there is no stealth boy, well i take that back the only why to go stealth is if you install sleath boy in power amrmor but from what i seen thats it, there is no other way to use it
 
Sapphire  posted on Nov 16, 2015 10:55:16 PM - Report post

Current rank: 3.5 Stars. Next Rank at 8000 Posts.
Send a message to Sapphire
ELITE
quote:
originally posted by Brewdog

there is no stealth boy, well i take that back the only why to go stealth is if you install sleath boy in power amrmor but from what i seen thats it, there is no other way to use it

Not quite, There is stealth boy usable outside of power armor, Keep in mind tho it's a consumeable and once you use one, you lose one. If you wanna be legit first one can be found(first one is defined by where I found my first) Spoiler:

in Deacons mission from the railroad where you go to their old HQ and in the vault in the back to the right there is a stealth boy

If you don't mind cheating the item id is 0004f4a6
 

Current rank: 4 Stars. Next Rank at 10.000 Posts.
Send a message to ServiusTheBear
AUTHOR
quote:
originally posted by Sapphire

quote:
originally posted by Brewdog

there is no stealth boy, well i take that back the only why to go stealth is if you install sleath boy in power amrmor but from what i seen thats it, there is no other way to use it

Not quite, There is stealth boy usable outside of power armor, Keep in mind tho it's a consumeable and once you use one, you lose one. If you wanna be legit first one can be found(first one is defined by where I found my first) Spoiler:

in Deacons mission from the railroad where you go to their old HQ and in the vault in the back to the right there is a stealth boy

If you don't mind cheating the item id is 0004f4a6

I picked one up in a bunker. But not really looked at it yet to see which one I has. *now ponders on spawning trillions of them.*

 
deeppurple  posted on Nov 17, 2015 5:40:29 AM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to deeppurple
ELITE
I found a stealth boy very early in the game,but unfortunatley clicked on it and activated it when i didnt need it.....
 
dezzter  posted on Nov 17, 2015 5:56:37 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to dezzter
CHEATMASTER
quote:
originally posted by deeppurple

I found a stealth boy very early in the game,but unfortunatley clicked on it and activated it when i didnt need it.....

Yeah I found 1 early and have been saving it. I'm lvl 28 with no xp type cheating (or crafting cheats because every time you craft you gain xp and was like no thx.) and only got 1 so far.

Page 1 of 1
  Post Reply
 
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 2:11:13 AM
Cheat Happens Premium
 
* Access PC trainers and exclusive content
* Updated game trainers and cheats daily
* Get notified when new cheats are added
* Request which games get new trainers
* Priority support with any problem
 
Game Review
Latest Trainer
Fallout 4 Trainer
• Unlimited Health Survival Mode
• Unlimited City Building
• 99 Perk Points
+ 22 more options
  Show all Cheats & Trainers
Latest Wallpaper
• 1024 x 768
• 1152 x 600
1280 x 960
• 1280 x 1024
1600 x 1200
1920 x 1200
Wallpaper #1 of 3   Show All