LOGIN  .  SIGNUP   .  REWARDS   .  SUPPORT 
/ / / / HOW IS THIS GAME?

Halo 2 Discussion

Halo 2 Cheats and Codes for XBox

Message Board for XBox version

Signup   Message Boards Home   Newest Posts   My Favorite Boards   My Threads
Page 7 of 12   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
how is this game?
 
Tusken_Sniper  posted on May 27, 2007 2:23:09 PM - Report post


Send a message to Tusken_Sniper
INACTIVE
quote:
originally posted by Game Keeper

oh and one more thing should I get stiky thumb pad's or is it a crapy investment oh crap where going off topic

i would think that it is a crappy investment

 
AWgod  posted on May 27, 2007 2:28:01 PM - Report post

Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
Send a message to AWgod
ELITE
quote:
originally posted by Tusken_Sniper

quote:
originally posted by Game Keeper

oh and one more thing should I get stiky thumb pad's or is it a crapy investment oh crap where going off topic

i would think that it is a crappy investment

I dunno

 
Tusken_Sniper  posted on May 27, 2007 3:07:25 PM - Report post


Send a message to Tusken_Sniper
INACTIVE
i wouldnt get them unless you were so sweaty the controler slips out of your hands
 
yosup  posted on May 27, 2007 4:16:06 PM - Report post

Current rank: 3.5 Stars. Next Rank at 8000 Posts.
Send a message to yosup
BADASS
quote:
originally posted by Game Keeper

maby I should get the elite it comes whith a monster cable and one month of XBOX live and it's black and comes whith a wireless remote and 120gb for 479.99

Thatd be awesome.

BTW(by the way), When does it get released in North America.

 
Tusken_Sniper  posted on May 28, 2007 10:29:53 AM - Report post


Send a message to Tusken_Sniper
INACTIVE
quote:
originally posted by yosup

quote:
originally posted by Game Keeper

maby I should get the elite it comes whith a monster cable and one month of XBOX live and it's black and comes whith a wireless remote and 120gb for 479.99

Thatd be awesome.

BTW(by the way), When does it get released in North America.

it is already released i saw a price tag for it at fred meyers

 
the-bow-boy  posted on May 28, 2007 11:41:25 PM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to the-bow-boy
ELITE
quote:
originally posted by Al-pucino

or short for 'enough said'... anyways this game kicks ass!

it sure does pucino

 
AWgod  posted on May 29, 2007 12:46:44 AM - Report post

Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
Send a message to AWgod
ELITE
quote:
originally posted by the-bow-boy

quote:
originally posted by Al-pucino

or short for 'enough said'... anyways this game kicks ass!

it sure does pucino

Yep...Halo 2 sure does

 
Game Keeper  posted on May 29, 2007 12:48:14 PM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to Game Keeper
ELITE
quote:
originally posted by Tusken_Sniper

i wouldnt get them unless you were so sweaty the controler slips out of your hands

Page 7 of 12   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
  Post Reply
Go to page: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 11:55:34 AM
Cheat Happens Premium
 
* Access PC trainers and exclusive content
* Updated game trainers and cheats daily
* Get notified when new cheats are added
* Request which games get new trainers
* Priority support with any problem
Message Board Moderators
Neo7
Neo7
Latiosmaster47Latiosm.
forty-twoforty-two
TaurusploppTaurusplopp
dstatesdstates
Important Board Topics
Trending Topics