LOGIN  .  SIGNUP   .  REWARDS   .  RC STORE   .  SUPPORT 
/ / / / SMASH BROS GAME!!

Super Smash Brothers: Melee Discussion

Message Board for Gamecube version

Signup   Message Boards Home   Newest Posts   My Favorite Boards   My Threads
Page 18 of 29   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
Locked Topic  SMASH BROS GAME!!
 
Chao64  posted on Feb 01, 2007 4:15:21 PM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to Chao64
ELITE
quote:
originally posted by AWgod

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by riachi_egg

next one.... im still 1st

yeah, i know.....okay....uhhh.....*thinks*......crap...
lets see... ....im running out of questions....
im gonna give the questions all at the same time...
riachi:What trophies do you start out with?
AWgod:how many credits are there at the end credits?
Starflame:how do you get sonic and tails(even though they're fake)?
Shadow369:how do get giga bowser?
Shadow387:how many items are there?


if I forgot you,then tell me!

Damn ...I never could shoot all the credits ...

Guessing about... 120?

nope....ya give up?

 
StarFlame  posted on Feb 01, 2007 5:16:23 PM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to StarFlame
ELITE
quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by AWgod

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by riachi_egg

next one.... im still 1st

yeah, i know.....okay....uhhh.....*thinks*......crap...
lets see... ....im running out of questions....
im gonna give the questions all at the same time...
riachi:What trophies do you start out with?
AWgod:how many credits are there at the end credits?
Starflame:how do you get sonic and tails(even though they're fake)?
Shadow369:how do get giga bowser?
Shadow387:how many items are there?


if I forgot you,then tell me!

Damn ...I never could shoot all the credits ...

Guessing about... 120?

nope....ya give up?

I gave up on this a while ago.

 
Chao64  posted on Feb 01, 2007 9:25:06 PM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to Chao64
ELITE
quote:
originally posted by StarFlame

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by AWgod

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by riachi_egg

next one.... im still 1st

yeah, i know.....okay....uhhh.....*thinks*......crap...
lets see... ....im running out of questions....
im gonna give the questions all at the same time...
riachi:What trophies do you start out with?
AWgod:how many credits are there at the end credits?
Starflame:how do you get sonic and tails(even though they're fake)?
Shadow369:how do get giga bowser?
Shadow387:how many items are there?


if I forgot you,then tell me!

Damn ...I never could shoot all the credits ...

Guessing about... 120?

nope....ya give up?

I gave up on this a while ago.

Hehheh......

 
Shadow369  posted on Feb 01, 2007 10:14:12 PM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to Shadow369
ELITE
Somebody tell meh if I'm right!! I'm getting so crazy because I don't know if I'm right!! Arghhhh!!!! I'm gonna have a crazy attack!!!
 
AWgod  posted on Feb 02, 2007 12:14:09 PM - Report post

Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
Send a message to AWgod
ELITE
quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by StarFlame

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by AWgod

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by riachi_egg

next one.... im still 1st

yeah, i know.....okay....uhhh.....*thinks*......crap...
lets see... ....im running out of questions....
im gonna give the questions all at the same time...
riachi:What trophies do you start out with?
AWgod:how many credits are there at the end credits?
Starflame:how do you get sonic and tails(even though they're fake)?
Shadow369:how do get giga bowser?
Shadow387:how many items are there?


if I forgot you,then tell me!

Damn ...I never could shoot all the credits ...

Guessing about... 120?

nope....ya give up?

I gave up on this a while ago.

Hehheh......

200?

 
Chao64  posted on Feb 02, 2007 3:43:16 PM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to Chao64
ELITE
quote:
originally posted by AWgod

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by StarFlame

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by AWgod

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by riachi_egg

next one.... im still 1st

yeah, i know.....okay....uhhh.....*thinks*......crap...
lets see... ....im running out of questions....
im gonna give the questions all at the same time...
riachi:What trophies do you start out with?
AWgod:how many credits are there at the end credits?
Starflame:how do you get sonic and tails(even though they're fake)?
Shadow369:how do get giga bowser?
Shadow387:how many items are there?


if I forgot you,then tell me!

Damn ...I never could shoot all the credits ...

Guessing about... 120?

nope....ya give up?

I gave up on this a while ago.

Hehheh......

200?

correct.

 
Chao64  posted on Feb 02, 2007 3:48:26 PM - Report post

Current rank: 1.5 Stars. Next Rank at 500 Posts.
Send a message to Chao64
ELITE
quote:
originally posted by Shadow369

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by riachi_egg

next one.... im still 1st

yeah, i know.....okay....uhhh.....*thinks*......crap...
lets see... ....im running out of questions....
im gonna give the questions all at the same time...
riachi:What trophies do you start out with?
AWgod:how many credits are there at the end credits?
Starflame:how do you get sonic and tails(even though they're fake)?
Shadow369:how do get giga bowser?
Shadow387:how many items are there?


if I forgot you,then tell me!

Wait, I'm in this now? When did I sign up?! Besides it's impossible to unlock Giga Bowser but you meet him in the end on Adventure mode or you can recreate him by playing VS mode in Big melee (see special melee) and get a mushroom. There you go!! Hope I'm right because I am.

well....you're right AND wrong....Giga Bowser is met at the end of Adventure by beating hard/very hard mode and without continuing...but he can you also play as him with an Action replay, which i have...but nothing is new when play as him....

 
Shadow369  posted on Feb 02, 2007 10:19:56 PM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to Shadow369
ELITE
quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by Shadow369

quote:
originally posted by Chao64

quote:
originally posted by riachi_egg

next one.... im still 1st

yeah, i know.....okay....uhhh.....*thinks*......crap...
lets see... ....im running out of questions....
im gonna give the questions all at the same time...
riachi:What trophies do you start out with?
AWgod:how many credits are there at the end credits?
Starflame:how do you get sonic and tails(even though they're fake)?
Shadow369:how do get giga bowser?
Shadow387:how many items are there?


if I forgot you,then tell me!

Wait, I'm in this now? When did I sign up?! Besides it's impossible to unlock Giga Bowser but you meet him in the end on Adventure mode or you can recreate him by playing VS mode in Big melee (see special melee) and get a mushroom. There you go!! Hope I'm right because I am.

well....you're right AND wrong....Giga Bowser is met at the end of Adventure by beating hard/very hard mode and without continuing...but he can you also play as him with an Action replay, which i have...but nothing is new when play as him....

Holy !!! I got it wrong and right!! I'm half the person I am!! Gimmie another plz. Maybe this time I'll get it all right.

Page 18 of 29   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
  Post Reply
Go to page: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 6:47:07 PM
Cheat Happens Premium
 
* Access PC trainers and exclusive content
* Updated game trainers and cheats daily
* Get notified when new cheats are added
* Request which games get new trainers
* Priority support with any problem
Message Board Moderators
Neo7
Neo7
Latiosmaster47Latiosm.
forty-twoforty-two
TaurusploppTaurusplopp
dstatesdstates
Important Board Topics
Trending Topics