The Sims 2 Message Board
Our The Sims 2 Trainer is now available and supports RETAIL. Our The Sims 2 message board is available to provide feedback on our trainers or cheats.
The Sims 2 Trainer
REQUEST MORE OPTIONS
Requests not available
FILE UPDATE REQUEST
Requests not available
BOOST UPDATE PRIORITY
Boost currently not available
Message Board for PC version
Page 1 of 2   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
Where do they go?
  • Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
    Send a message to computer_freak
    ELITE
    computer_freak posted on Jul 26, 2006 3:57:42 PM - Report post
     
    🤔 Hi,u no that family with the 2 red head teens AND 1 IS A GOTH?well my goth ran away.where did she go? 🤔
    People who don't like cats will be a mouse in their second life.
  • Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
    Send a message to ur-backyard
    AUTHOR
    ur-backyard posted on Jul 26, 2006 11:03:16 PM - Report post
     
    hahaha funny...im not sure where she went though.
    '(ROFL, makes it sound like a rap eh?? [especially if it was 'ur-mom' instead of 'ur-backyard', no offense]' - AWGod, talking about my name.
  • Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
    Send a message to zipper159
    ELITE
    zipper159 posted on Jul 27, 2006 3:29:57 PM - Report post
     
    i dont think maxis has really told where they go they just leave butll she be back right before its time for her to grow up into an adult
    "We cannot become what we need to be by remaining what we are."
  • Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
    Send a message to ur-backyard
    AUTHOR
    ur-backyard posted on Jul 28, 2006 1:56:27 AM - Report post
     
    Ya hopefully. Not everyday do you just 'run off'.
    '(ROFL, makes it sound like a rap eh?? [especially if it was 'ur-mom' instead of 'ur-backyard', no offense]' - AWGod, talking about my name.
  • Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
    Send a message to _Rafael_
    ELITE
    _Rafael_ posted on Jul 28, 2006 6:17:47 AM - Report post
     
    lmao. hope the sim will come back
    Words are meaningless, and forgettable
  • Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
    Send a message to ur-backyard
    AUTHOR
    ur-backyard posted on Jul 28, 2006 3:50:09 PM - Report post
     
    Speaking of the Goth running off, im going to make a goth family. Their house can be black and white and stuff. and dead trees and gardens.
    '(ROFL, makes it sound like a rap eh?? [especially if it was 'ur-mom' instead of 'ur-backyard', no offense]' - AWGod, talking about my name.
  • Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
    Send a message to computer_freak
    ELITE
    computer_freak posted on Jul 29, 2006 11:51:46 AM - Report post
     
    OMG!i WAS GOING 2 DO THAT TO!HAHA!Thats so weird!
    People who don't like cats will be a mouse in their second life.
  • Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
    Send a message to qwertypotter
    ELITE
    qwertypotter posted on Feb 02, 2007 7:32:12 PM - Report post
     
    OMG!! I had that exact same prob just a few minutes ago. I tried calling the police but all they did was go "there isn't a burgler stupid we're fining u!" I hope your sim comes back!
    >~*~*~*~*~*~*~<
Page 1 of 2   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 9:41:16 PM