General Discussions
Page 33 of 430   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
Person Below You
  • Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
    Send a message to GokutheGreat
    AUTHOR
    GokutheGreat posted on Sep 23, 2005 7:38:47 PM - Report post
     
    Nope

    Next person thinks my Halo Avatar rocks.
    You will witness the greatness of GTG

    /--\ A.M.M.O
  • Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
    Send a message to Quan-Chi
    ELITE
    Quan-Chi posted on Sep 23, 2005 8:16:06 PM - Report post
     
    i dont even have an xbox much less Halo,

    next person goes to DarkGogeta forums
  • Current rank: 3.5 Stars. Next Rank at 8000 Posts.
    Send a message to SOrlando24
    AUTHOR
    SOrlando24 posted on Sep 24, 2005 6:30:36 AM - Report post
     
    Yeah...

    Next person is watching TV.

    If you're interested in NBA, Music, and Forums in general join my site!

    Nbanewsandopinions.webs.com
  • Send a message to Masterpiece
    INACTIVE
    Masterpiece posted on Sep 24, 2005 6:32:41 AM - Report post
     
    no...but am watching my computer.

    next person doesnt like my avatar.
     
  • Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
    Send a message to Quan-Chi
    ELITE
    Quan-Chi posted on Sep 24, 2005 7:40:53 AM - Report post
     
    quote:
    originally posted by Masterpiece

    no...but am watching my computer.

    next person doesnt like my avatar.

    your the devil, why would i insult your avatar?

    next person is gonna quote.

  • Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
    Send a message to beeda456
    ELITE
    beeda456 posted on Sep 24, 2005 10:48:48 AM - Report post
     
    Haha! I didn't! Beat that Mr. Krabs!

    Next knows wtf I'm talking about.
    *** I am the creator of the legendary and controversial thread P.A.Y and P.B.Y. 3,000+ replies***

    <<< Beeda456 = The Shiznit >>>

  • Send a message to DarkGoku
    INACTIVE
    DarkGoku posted on Sep 24, 2005 10:52:11 AM - Report post
     
    Umm.... yeah...

    Next person will not use a smily.
     
  • Current rank: 3 Stars. Next Rank at 4000 Posts.
    Send a message to DrugMunky
    ELITE
    DrugMunky posted on Sep 24, 2005 11:02:05 AM - Report post
     
    I will too!

    The person below me shall polish my shoes.
    /--\
    I don't need to state how much cooler I am than the mods
Page 33 of 430   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 9:24:09 PM