LOGIN  .  SIGNUP   .  SUPPORT 
HOME / PC CHEATS & TRAINERS / NEED FOR SPEED: CARBON / MESSAGE BOARD / THE ENDING

Need for Speed: Carbon Discussion

Need for Speed: Carbon Trainer

Message Board for PC version

Signup   Message Boards Home   Newest Posts   My Favorite Boards   My Threads
Page 5 of 6   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
The Ending
 
AWgod  posted on May 16, 2007 12:48:37 AM - Report post

Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
Send a message to AWgod
ELITE
quote:
originally posted by WilsonGT

This is for people who have beat the game so if you continue reading it's on you.


Seriously though.. wtf is with the ending? That has to be the lamest, shortest ending I have ever seen in the history of gaming.

Nikki doesn't even say anything.. could of at least gave me a freakin high five or something. I spent 2 hours on that Darius Canyon run in a Shelby GT 500.

It just doesn't offer any closure.. I was expecting that cop to show up too. After all that work trying to beat Darius, I don't get a good worth while ending movie. This ****es me off...

Yep, the ending is the most gayiest, lamest, shortest endings eva!!!

I bet FarCry's ending was better!

 
_Rafael_  posted on May 16, 2007 1:13:05 AM - Report post

Current rank: 2 Stars. Next Rank at 1000 Posts.
Send a message to _Rafael_
ELITE
NFSC had a crappy ending, I agree with that. Although I know a more crappier and shorter ending, in NeverWinter Nights 2...
yeah, NFS HP2, NFSU, NFSU2 and NFSMW really were cool compared to NFSC. If I think about it, I had more fun with NFS2 when I was young, some years ago
 
Al-pucino  posted on May 16, 2007 1:15:25 AM - Report post

Current rank: 3.5 Stars. Next Rank at 8000 Posts.
Send a message to Al-pucino
AUTHOR
lol, yeah good times.
 
SKYLINERX7  posted on Jan 28, 2008 6:39:59 PM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to SKYLINERX7
ELITE
i spent an hour in a lambo garalldo 4 the gayiest ending ive seen in all need for speed
 
2hot4u  posted on Feb 02, 2008 9:40:16 PM - Report post


Send a message to 2hot4u
INACTIVE
I found the ending to be sad. I cried like a baby seeing such an bad ass boss lose it all.
 
reggie_18  posted on Feb 04, 2008 8:45:56 AM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to reggie_18
ELITE
The Ending was VERY dissapointing!!!!
I worked VERY hard to beat darius with a Nissan 350Z!!!
That was f*****g hard!!!
 
2hot4u  posted on Feb 04, 2008 5:10:56 PM - Report post


Send a message to 2hot4u
INACTIVE
I found Carbon's ending to be very satisfactory.
 
Issac X  posted on Apr 11, 2008 4:36:16 PM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to Issac X
ELITE
It kinda reminded me of the ending of Underground 2, was pretty much the same lol. What Darius says does make good sense though, thats one thing I liked. But not as good as Most Wanted or Pro Streets ending.
Page 5 of 6   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
  Post Reply
Go to page: 1  2  3  4  5  6 
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 1:50:19 PM
Cheat Happens Premium
 
* Access PC trainers and exclusive content
* Updated game trainers and cheats daily
* Get notified when new cheats are added
* Request which games get new trainers
* Priority support with any problem
Latest Trainer
Need for Speed: Carbon Trainer
• Edit Cash
• Instant Speed Up/Brake/Jump
• Unlimited NOS/Speedbreaker/Crew
+ 10 more options
  Show all Cheats & Trainers
Latest Wallpaper
1024 x 768
1152 x 600
1280 x 960
1280 x 1024
1600 x 1200
• 1920 x 1200
Wallpaper #1 of 7   Show All