LOGIN  .  SIGNUP   .  SUPPORT 
HOME / MESSAGE BOARDS / OFF-TOPIC DISCUSSIONS

Off-Topic Discussions

Signup   Message Boards Home   Newest Posts   My Favorite Boards   My Threads
Page 6 of 7   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
Signup or Login to Post
Post here
 
Kavvman  posted on Feb 11, 2013 4:54:25 PM - Report post

Current rank: 1 Star. Next Rank at 100 Posts.
Send a message to Kavvman
SAGE
quote:
originally posted by jane30

@Kavvman

Interesting? How so? I don't even know you. Unless you're some person I knew from my dark past and has come again to haunt me. I leave you with this. Link Boom.

I laughed

 
ServiusTheBear  posted on Feb 11, 2013 5:01:43 PM - Report post

Current rank: 4 Stars. Next Rank at 10.000 Posts.
Send a message to ServiusTheBear
AUTHOR
quote:
originally posted by jane30

@ServiusTheBear

I will leave you with this. Link
and this Link

Well now. I likes.

 
Varacka  posted on Feb 11, 2013 5:54:11 PM - Report post

Current rank: 2.5 Stars. Next Rank at 2000 Posts.
Send a message to Varacka
ELITE
quote:
originally posted by jane30

@Dsass

Yes I am starving. Link

Mother Frakking epic!

 
ServiusTheBear  posted on Feb 11, 2013 6:01:04 PM - Report post

Current rank: 4 Stars. Next Rank at 10.000 Posts.
Send a message to ServiusTheBear
AUTHOR
quote:
originally posted by dssas

quote:
originally posted by jane30

@Dsass

Yes I am starving. Link

Mother Frakking epic!

Yeah that is epic

 
jane30  posted on Feb 11, 2013 10:01:40 PM - Report post


Send a message to jane30
INACTIVE
@Dhamps

Hmm, when you first joined the site you were pretty interesting. I definitely wanted to get to know you better because you were not some bland/boring member who posted just anything to get attention. LOL I was also inspired by your guess the movie Blog game which I plagiarised from you Anyway, if I had to have a documentary filmed about me or if I had to have my life written into a book I could imagine you as one of my good friends, yep, sounds about right.

 
jane30  posted on Feb 11, 2013 10:02:06 PM - Report post


Send a message to jane30
INACTIVE
quote:
originally posted by pheephee

quote:
originally posted by jane30

@Phee

Why do you have to be so sassy? Well, first things first. When I first met you on CHU, I. did. not. like. you. Omgz did I just say that? LOL I'm turning red writing this. Anyway, I don't know..maybe I was envious or something but I guess I was a tad mean to you? Do you remember? No? Yea? Anyway, once I got to know you and your personality I realized you were so cute and outgoing and not fake and ridiculously craving for attention. But yeah, I like you. I usually don't like online forum-girls cause they're all annoying but you will always have a place in my heart. LOL

Hahaha! Omg yes I remember that clearly. I was like oh em gee! this little bee! who does she think she is? But then we got over it. Lol! I totally understand what u mean about girls online I feel the same way. So maybe there was a little pre judgment on both ends (ok who am I fooling, alot of pre judgment) but I love u now and thats all that matters <3 I think ur awesome, intelligent, talented and ridiculously beautiful (yes I remember what u look like. Please dont think im creepy) so glad I got to know you and glad we got over our silly girl problems. I would marry you if I went that way :*

You're so funny.

 
jane30  posted on Feb 11, 2013 10:04:51 PM - Report post


Send a message to jane30
INACTIVE
@Vonny


ERMAGERD, Hi!!! Um, hi...ok hi? I do not even know what to say to you because I cannot function my thought process here. Now, first off, you're very very very very nice. Like really nice...like nice to the point where I feel ashamed for not being as nice as you. I do not know what happened, I think you broke up with me or I broke up with you? Or maybe we fought? But I do not know what I did to deserve this lack of communication - sigh - I still remember till this very very VERY day for that very gentleman act of buying me my unlimited membership. I was definitely in awe and I cannot believe it...I also like to apologize for deactivating my jane29 account. -_-* I never knew I would return but you're an example as to why i want to and why i wanna stay! SO STAY!

 
Neo7  posted on Feb 11, 2013 10:05:22 PM - Report post

Moderator
Send a message to Neo7
MODERATOR
“When you’re in a town like this all covered with smoke, you forget that there’s a world outside. Nothing amazing happens here. And you get used to that, used to a world where everything is ordinary.”
Page 6 of 7   •  First Page  •  Previous Page  •   Next Page  •   Last Page
  Post Reply
Go to page: 1  2  3  4  5  6  7 
All times are (GMT -06:00) Central Time (US & Canada). Current time is 3:11:07 PM