Cheat Happens Blog Comments
Cheat Happens Game Cheats and Wallpapers
Cheat Happens Game Cheats and Wallpapers
 
Cheat Happens Game Cheats and Wallpapers
 
     TRAINERS       REQUESTS       GAME REVIEWS       GAME WALLPAPERS       BOARDS
-OR-
  SAVE 25% ON A LIFETIME MEMBERSHIP WITH PROMO CODE "CHULIFEPROMO25" -- SHORT TIME! [ close ] 
 
 
 
    DARKISH'S BLOG COMMENTS  
   Page 115 of 187     Previous Page     Next Page      Last Page
 
 
 Cold wave "stuns" midwest and northeast
 Dhampy
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/14/2009 7:55:48 PM - Report Post    edit post

its not that cold up here....only 10 degrees or so ...

   
 
 
 Ok now I'm hooked
 Darkish
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/14/2009 6:06:45 PM - Report Post    edit post

Yeah! What he said. And I never watched 24!

haha. But yeah. I finished the third episode yesterday. Got to wait for the next disc.

   
 
 
 Yay for being prepaired.
 insomniac
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/13/2009 3:25:46 PM - Report Post    edit post

I was going to take 4 classes, but took three offffff, added two and reassigned a few, ending up with a total of three and nine credit hours all because of my new job.

   
 
 
 An old favorite
 Latiosmaster47
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/12/2009 7:25:48 PM - Report Post    edit post

Hallo

   
 
 
 You know what really grinds my gears?
 Darkish
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/10/2009 8:55:25 PM - Report Post    edit post

@ Shibby- Like Dhampy said, speed limits don't really save lives.

I can get into an accident all the same if I am going 65 or 80.

   
 
 
 You know what really grinds my gears?
 Darkish
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/10/2009 12:31:14 PM - Report Post    edit post

Yeah its 65 over here. 55 on some other highways.

And yes...70 is way too slow on the freeway.

[Edited by moderator darkish_raven, 1/10/2009 12:31:52 PM]

   
 
 
 Sooooo awesome!
 Darkish
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/10/2009 10:19:07 AM - Report Post    edit post

Ouch...

   
 
 
 Sooooo awesome!
 Darkish
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/9/2009 9:44:32 PM - Report Post    edit post

Not too hard for me.


   
 
 
 Sooooo awesome!
 Darkish
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/9/2009 6:56:51 PM - Report Post    edit post

rofl. That is pretty funny. You would think they could have come up with a more...um...what's the word I'm looking for? Oh yeah. Better picture.

   
 
 
 Sooooo awesome!
 Darkish
Darkish
Current rank: 4.5 Stars. Next Rank at 20.000 Posts.
Send a PM to Darkish
RETIRED MOD
User # 136681
posted: 1/9/2009 6:43:57 PM - Report Post    edit post

omg I can listen to music AND go online! How cool is...wait. Nevermind. I could do that before...

   
   Page 115 of 187     Previous Page     Next Page      Last Page
   Go to page: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  101  102  103  104  105  106  107  108  109  110  111  112  113  114  115  116  117  118  119  120  121  122  123  124  125  126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187 
 
     
 
Trainer Troubleshooting Guide        Cheat Terms and Tutorials        Anti-Virus Notifications        Site Help / FAQ        Submit Cheats        Our Friends and Affiliates        About Us
      Copyright © 2001 - 2014  webworks, LLC  All Rights Reserved    -   DISCLAIMER    -   PRIVACY POLICY    -   TERMS OF SERVICE